Kamp Günlüğü ve Buluşmalarımız

21 Temmuz 2014 Pazartesi

GENÇ TATİL TEENAGE 19.07-27.07.2014

20 TEMMUZ 2014
Genç Tatil Uluslararası Film Kampı Grubumuz 8 yabancı, 21 Türk katılımcı ve 10 eğitmeniyle AFACAN’da buluştu. Odalarına yerleşen katılımcılarımız kahvaltının ardından kamp turu atıp tanışma etkinliklerine geçtiler.

Öğlen yemeği ve dinlenme sonrası film eğitmenlerimizle tanışıp bu hafta kamp projesinde neler yapabileceğimizi konuştuk, eski kamp filmlerimizi izledik. Böylece film projelerimiz hakkında bilgi edinmiş olduk.Yüzme etkinliğimizden sonra doğaçlama (IMPRO) ekibimizle sıcak bir tanışma atölyesi yaptık.

Akşam yemeğinin ardından hatıra kamp t-shirtlerimizi giyip grup fotoğrafımızı çektirdik.Artık uzun yolculuk ve yavaş geçen ilk günün ardından rahat yataklarımızı kendimizi bırakıp uykuya daldık.

21 TEMMUZ 2014
İtalyan, Fransız, Amerikalı, Rus, Alman, İrlandalı, Çek, Polonyalı ve Türk katılımcılarıyla kocaman bir aile olarak yeni bir güne uyandık. Sabah sporu ile kendimize geldik.

Kahvaltı sonrası ilk etkinliğimizi Tolga abi ile filmlerimizin hikayesine girişte bize yardımcı olacak altı parçalık hikaye çalışmamızı yaptık.

Ardından dans eğitmenimiz Maya ile coşkulu bir dans çalışması yaptık.

Yüzme, yemek ve dinlenmenin sonrasında film gruplarımız şekillendi. Senaryolar hakkındaki fikirlerimizi tartışmaya başladık. Bununla beraber günlük programımızda film çalışmaları ağırlıklı olarak yer almaya başladı. Tüm film grupları projelerine motive olmuş görünüyordu. Film eğitmenleri ve grup arkadaşlarıyla senaryo detayları üzerinde çalışıyorduk.

IMPRO çalışmasında da grubumuz ikiye ayrılmayı reddederek hep birlikte çalışma kararı aldı. Bu hepimizi çok mutlu etti.Akşam yemeğinde önce kampın ilk turnuvaları masa tenisi ve langırt karşılaşmaları başladı. İkinci gün film gruplarının bir araya gelip diğer katılımcılarla projelerini paylaştıkları bir grup çalışmasıyla son buldu.

Serbest zamanda gece etkinliğinde bir grup voleybol maçı yaparken diğer bir grup da film izlemeyi tercih etti. Ardından odalarımız çekilip uykuya daldık

22 TEMMUZ 2014
Güne yine sabah sporu ile başladık. Kahvaltı sonrası film eğitmenlerimiz gruplar halinde genç filmcileri ile buluştu.Grupça dans etmeyi çok sevdik.

Artık tam bir grup olduk, her şeyi hep birlikte keyifle yapıyoruz.
            Koray ve Zeynep ile harika ve eğlenceli bir İmpro çalışmasını daha grupça yaşadık.

Kampımızda dokuz ayrı kültür bir araya gelince bize “Kültür Gecesi” yapmak düştü. Çek ve Polonyalı olan eğitmenlerimiz kendi kültürlerini tanıttıktan sonra Türkiye, İtalya, ABD, Almanya Fransa, Rusya ve İrlanda’dan gelen katılımcılarımız da kendi kültürleriyle ilgili sunumlarını gerçekleştirdiler.Yatmadan önce kısaca ertesi günü yapacağımız Bergama Gezisiyle ilgili notlarımızı paylaşıp odalarımıza çekildik.

23 TEMMUZ 2014
  Kahvaltıdan sonra 09.30’da katılımcılarımız ve eğitmenlerimizle birlikte Bergama gezisi için Afacan'dan ayrıldık. Programımızın ilk durağı rehberimiz eşliğinde gezdiğimiz tarihin ilk hastanesi olan Asklepion’du.

Artık yorulmuş ve karnımız acıkmıştı. Bir sonraki durağımız Kardeşler Restoran'ında açık büfe öğle yemeğimizi yedik.Yemek sonrası Ege’nin Unesco tarafından koruma altına alınmış tarihi Bergama kasabasının küçük sokaklarını dolaştık. Ev yapımı anne limonatası satan minik çay ocağında soğuk limonatalarımızı içtik. Hatıra hediyelik eşyalarımızı aldık.

Dönüş yolunda buluşma noktasına giderken dondurmalarımızı yedik. Araçlarımıza binip gezimizi Afacan’da noktaladık.
Sıcaktan bunalmış katılımcılarımızla afacana geldiğimizde yaptığımız ilk şey kendimizi havuzun serin sularına attık.Yemeğin ardından film grupları bir araya gelip ertesi günü çekecekleri filmlerin detaylarını konuşup Story Boardları hazırladık.

Deniz kıyısındaki çayırlıkta minderler üzerinde Uzay Gemisi oyunu oynayıp ilk dört günümüzü değerlendirdik. Kamp dışı çekim yapılacak mekanlar için çevrede alan araştırması yapıp gerekli izinleri aldık.Ertesi günün heyecanıyla her zamankinden geç uyuduk. Yarın yorucu, keyifli ve çok yaratıcı olacak!